En snabb blogg innan jag lägger mig

Jahopp jobba kväll i morrn, kul kul.

Är så glad att pencillinet börjar verka på Sudden. Ser framemot kortisonbehandlingen. Detta kommer säkert hålla hans åkommer under schack. Vi kan inte bota han men så länge man håller det under schack kommer han få ett bra liv, kanske inte så långt liv som han fått utan dessa probs men ändå.
Var rädd ett tag, därför jag mått dåligt. Hade hans först o främst öron, INTE bättrat sig, hade han varit ett steg närmare regnbågens bro......

Jag kan jämföra Suddens kroniska sjukdom till psoreasis, (stavade nog inte rätt där), diabetes, hepatit , astma o andra kroniska sjukdommar. Så länge man håller dom under kontroll kan man leva ett hyfsat bra liv ändå. Sen om det handlar om djur eller männska, är ju skit samma.

Visste ni om att Herpes simplex,"munsårsviruset", finns kvar i kroppen alltid antingen du har munsår eller ej? Och ibland ger viruset sig till känna. Speciellt då man har nedsatt immunförsvar, som vid stress, förkyldning, stress och när man är nykär. Men det visste ni säkert redan.

Kommentarer
Postat av: madde

Mathilda har med ngt sådant mungrejemoj som alltid finns där men bryter bara ut ibland.. måtte va jobbigt.. jag gnäller över en sketen liten blåsa i flabben.. medans mathilda får sånna som e så stora som en femtioöring !!

2009-04-15 @ 11:02:41
Postat av: Emma

Nej det är inte så konstigt för det bestämdes i går kväll och vi har inte hunnit bjuda så många än =)

2009-04-16 @ 09:17:15
Postat av: Amelie

haha du får spamma hur mkt du vill i min blogg :P Visst va klänningarna snygga? Somriga & lite ovanliga. Jobbar du imorrn? Jag kommer redan 7...Zzzzzzzzzzzz.

Puss på

2009-04-16 @ 21:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0