Flög i skiten

Idag på jobbet fick jag ett larm...
-DET BRINNER I SLAAAAAAADDDEEEEEEEEEEEEEN!!!!!!
Jag kutade som bara utav helvete för att hinna före brandlarmet. Snubblar i stentrappen o slår i högerarm så in i bomben. Fast jag är glad att det inte var ansiktet som landade först på trappan.
Glädjande nog bröt jag inte armen trots den kraftiga smällen, så jag är nog inte så jävla skör i skelettet trots allt:)

Damen satt och stekte...brödrostsladden låg alldeles intill plattan. JAg slog av strömmen, drog ut kontakten o flyttade rosten. Sladden hade smält bra, men hade inte hunnit komma in i själva trådarna. Då hoppas jag att jordfelsbrytaren hade löst ut.
Rosten får nog hamna i containen. Allt gick bra men damen blev chockad och har nu insett att man kan inte ha en massa grejer så nära plattorna.

Jag känner en viss smärta i armen och ett blåmärke har framträtt. Men inget man dör av precis. Men usch, har tänkt på det ibland, tänk om man snubblar i trappan o slår i ansiktet...brr.
Så jag är glad att min arm tog smällen o att den inte bröts haha. Jag hade ju inte tid att ligga o oja mig så jag sprang in till damen och såg ut som ringaren från Notre Dame som min arm hängde o slängde hahaha.

Jag bjöd mina arbetskompisar på Daniels annanas kladdkaka. DEn var mkt uppskattad. Mycket fräschare än choklad kladdkaka. Tänk om min man kunde göra sånt här sa en....hihi..roligt att jag har en "sån" man.

JAg upptäckte precis att jag glömt ta in påsen från hallen där resterande vispgrädde o kaka ligger, e det kanske därför SUdden står o morrar på mig o glor ut i hallen???  Sudden vill ha grääääädde. Ja jag ska nog ge han en sked, det är han värd.
        
                                                          GONATT

                     
                               Sudden kramar gräset

Kommentarer
Postat av: Carolin

oj vilken tur att du inte gjorde illa armen allvarligt. Ja det händer en massa på allö verkar det som :) Men så det ska vara ju, lite spänning i vardan.

2009-04-23 @ 08:23:29
URL: http://kluddan82.blogspot.com
Postat av: zarah

hehe du får ta det lungt hahahhahahah

2009-04-23 @ 09:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0