Ja jag tyckte det var löjligt...

....Men jag blev rekommenderad att anmäla fallet i trappen som ett tillbud. Dvs OM det skulle bli komplikationer längre fram. JAg vet att mitt blåmärke kommer vara borta om tio dagar o sen är det ur världen. Men chefen o jag fyllde i en blankett online idag.
Vi ska ha uppföjning om tio dagar. Hmm.

Oj va det har kommit upp mycket iträdgården. Rabarberna är uppe en bra bit. Björnbär o blåbär har fått blad på sina buskar, osv osv. Daniel ska snart sparka igång vattnet säger han. Det är torrt. Behövs vattnas. O gräset behöver klippas. Herregud, det kändes som igår när man trodde att våren aldrig skulle komma igen.

Jag ska snart börja med middan....

Usch..nu börjar jag bli lite trött på jobbet igen hahaha...Det går väl över. Jag är i alla fall inte trött på de boende. Inte direkt på personalen heller....jo en del...suck. Fast det är inte mina närmsta kolleger så att säga.
Trött på att ha ett fullspäckat schema nästan varje dag. Det är fanemig inte alla som har det!! En hjälpte mig med en enkel städning idag tillsammans med mig o sen handlade jag..kunde hon inte tatt hela städet o jag tatt handlingen....nä nu gnäller jag igen här.

Skönt väder o skönare ska det bli säger dom. Vi betalada rörmokar räkningen idag, det gjorde ont men det var faktiskt rätt billigt ändå.
Längtar till skatteåterbäringen....muuuhhhhaaaaa, det e stålar det!!
Jag hatar folk som snackar om pengar hahahahahahaahhahahahahaha.
Nä dom är redan öronmärkta o borta..det är räntepengar som kastas tillbaka till huset likafort. Så e det.

Ahh kunde det inte varit Fredag idag? Faaan vad det hade varit skönt dåå.
Jag skäms över mig själv. Anita undrade om vi skulle ut o röka idag.
- Näää...du vet hur jag är...idag har jag nikotinplåster förstår du......och  i morgon kanske jag nått annat för mig..hehe.

Varför kan jag bara inte sluta med skiten!!!

                                                                                      Adjö

Kommentarer
Postat av: Anonym

en annan får ju betala över 900 i skatt hahaha BAHH

2009-04-23 @ 21:02:56
Postat av: Mia

hehe. Det är bra med huslån o räntor :) då det e dags för skatteåterbäring

2009-04-23 @ 21:20:07
URL: http://suddensmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0