Kusligt

Daniel stack iväg med bilen för lagning på Volvo. Under tiden satt jag här o tittade på Huyndais hemsida. Har fastnat för i30 kombi. Den är mest lik vår Elantra. Elantror görs ju inte mer. Satt o tittade på färger inredning o sånt.
Daniel kommer hem precis när jag tittar på en reklamvideo för i 30. Jag funderade hur den är att sitta i o lite sånt.
Daniel kommer in, Kom ut o se vad jag har på uppfarten!
....En Huyndai i 30!!!     Hahahaha. Är det inte liiiite underligt kanske? Vi har inte snackat dirket om detta, bara lite löst. Och Daniel har inte velat ha i 30.

Och det värsta av allt är att JAG ska köra denna lånebil då jag ska hämta vår gamla. Och nya bilar är ju så känsliga. Snudda vid med lilltån o du panikbromsar, likaså med gasen. Jag kommer väl kuta iväg som en hare......gillar inte o köra bilar som inte jag äger...
Ska vi köpa en ny bil? Suck....det blir ju två papp extra i månaden plus helförsäkring....o så kommer jag sakna vår gamla bil haha....ahh vi får se.

                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0