Längtar till om en vecka kanske

För då kanske det visar sig resultat av Suddens pencillin. Han kliar o fnattar o kliar o fnattar, öron o resten av kropp.
Nu äter han ute i köket, knaprar hög ljutt på sitt torrfoder, han har fått en enorm aptit.
Sitter o strör glor på Tv, Daniel är hos Annie o Andreas o grillar. Jag själv har nyligen kommit hem från jobbet.
Sitter med en kopp kaffe trots klockslaget. Första brygget misslyckades då påsa jävlen vek sig i behållaren. Såg på kannans innehåll att det var silverte....tappade besinningen o drog en ramsa för mig själv o Sudden.
Men dricker nu en riktig kopp kaffe. (När döda ting jävlar sig så stiger tempen!!!).

Ska börja åtta  i morrn.
Plötsligt är mitt humör lite down. Näsan kliar o är täppt, kanske jag drabbats av pollenallergi eller början på förkyldning.

Bilen.....det är vajsing med kul lagerna höger fram, eller styrleden, inte bromsarna. Det var fyra år sen vi bytte på samma sida. Hoppas bilafan håller i morrn med i alla fall o att den fortsätter lyda mina rattutslag lite till. Så tråkigt o fara ner i diket ju.
Mina tulpaner börjar sloka...:( skulle kunna ha tulpaner i varje rum. Älskar dom.
Nä ska lägga mig här i soffan o se om det är nått o glo på på tv. Tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0