NÄPP

Mysigt var det att köra ny bil, det jag tyckte var skojigast var att man regelerade ljudet på stereon från ratten + att man satt högt o bra i bilen. Men jag var glad när jag satte mig i Elantran igen, älskar vår skruttiga bil hahaha. Dessutom är det ingen dragkrok på denna modellen men det kan man kanske få, vad vet jag.
I o för sig har vi ingen drag krok nu heller så länge vi ej lagar den gamle hehe. Tråkigt inlägg? Svar ja, men det är mitt liv ju haha. Annie kommer snart på besök, hon besiktigar sin lilla skruttiga Ådi som hon säkert osse är glad för eller kanske inte.....

Pencillinet börjar göra nytta på Sudden nu, kan lätt lossa flagorna han har på rygg, bakben, rumpa o sidor.

Hade besök innan idag oxå, Martin och....hmm vad hette hon nu....:S
Men i alla fall, det var ett trevligt besök, Martin har förändrats, gillade inte riktigt hans gamla jag, men flickvännen har nog format han lite.

Idag borde jag fortsätta klippa Sudden, har bara klippt halva hunden men det syns knappt eftersom jag typ bara toppar pälsen med maskinen. VIll inte klippa han för mycket så länge han ser ut som han gör i huden, vågar inte visa han sån, då blir man nog anmäld eller nått. För ibland kan man få förutfattade meningar när man ser ett djur eller människa då man inte vet bakgrunden. Att han tå till exempel är under behandling o att han INTE har en ägare som inte bryr sig om tillständet osv osv...svamlar bra mycket, kanske druckit för mkt kaffe...

Funderar...ska vi ha en ny bil eller inte.....någån gång blir det ju så att vi måste byta....jaja.

                                      

När jag kom hem från jobbet igår blev jag så glad. Daniel hade städat hela huset. Men tyvärr blev jag dålig, somnade till i hammocken, gick sedan in i sängen och hade en sån otäck illamående/yrsel känsla så det sökte nästan mig, gick sedan upp o kräktes. Känndes bättre efteråt o somnade sedan om igen. Tråkig kväll för stackars Daniel men han förstod och HÖRDE haha att jag mådde skit.
Vettefan va det var med mig. Händer ibland att jag mår illa o blir yr. 

Idag mår jag bra i alla fall. Och nu ska jag göra nått annat, vad vet jag inte än. Kanske inte lönt o börja med Sudden förräns Annie varit här. Hej då                                            

Kommentarer
Postat av: Mona

snygg bil...tycker du kräker ofta...kan ju inte vara så mysigt...inte funderat på o söka för det med yrslen o så...hoppas allt är bra med er...kanske skulle ses o ta en fika elle rså en dag?? kram

2009-04-14 @ 20:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0