trött som fan

Efter jobbet satte jag igång med att bada, föna o klippa Sudden. Han är ff inte färdigklippt. Men 95% är klart. Sudden o jag brukar dela upp det lite. Därför jag alltid skriver o tjatar om att han ska klippas, det är just därför. Roligt var det denna gången. För nu har huden blivit så mycket bättre. Där är ju fortfarande "kakor", men alls så mkt. Där det e kakor, har jag klippt extra kort.

Daniel har högtryckstvättat plattorna idag ochså, fint blev det.

Detta måste vara det mest tråkigaste inlägget jag själv läst nån gång asså.

                               Jäsp

Kommentarer
Postat av: Amelie

Va snällt att han hade högtrycksspolat plattorna. Då va dom fina nu väl? =)) HA en mys helg

2009-04-25 @ 09:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0