Varning för ännu tråkigare inlägg

Men min blogg kommer handla mest om Sudden och trädgården o lite annat vardagligt.
"trädkillen" kom en timme för tidigt idag, men det gjorde inget. Han har beskurit äppleträdet rejält, det var svampangripet, inte konstigt vi knappt fått några äpplen. Men det bör bli bättre, man ska bara låta det vara nu. I Juli tar han bigarå trädet som ochså är svampangripet och övervuxet. Ångrar inte att jag anlitade ett proffs, vi hade inte själva begripit något av det han berättat.
Jag trodde att det mesta skulle stå stilla idag när det är långfredag men allt rullar på som vanligt här och kiosken har öppet till kl 20 ikväll!! Hahaha.
Grannen håller på med att lägga en uppfart ochså så....så ingen söndag här inte.

Daniel började dagen med att dammsuga före morgonkaffet!! Fick säga till han att ta det lugnt o dricka kaffe med mig istället, han vaknade väl med energi eller nått.

O nu började vi diskutera hundar här...Markus "trädbeskäraren". Han har själv en Engelsk Cocker Black and tan. Han trodde Sudden var en blandras...hehe. Han tycker Amrisar brukar ha trubbigare nos. Ja det finns en del som är trubbigare, men han är ju trubbigare än Engelsk cocker i alla fall.  Näää dricka upp kaffet o sen slänga in en maskin tvätt.
                                            Glad påsk åter igen

Kommentarer
Postat av: Amelie

Nu e jag förvirrad. 11.47? Jobbar inte du i helgen? :P

2009-04-10 @ 14:56:03
Postat av: Emma

Tack detsamma =)

2009-04-10 @ 18:30:13
Postat av: mia

jo jag jobbar helgen med start i morgon med en delad tur, hehe

2009-04-10 @ 21:02:35
Postat av: Amelie

Fan va snygg header! Grymt!

2009-04-11 @ 21:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0