Så längesen

DEt var så längesedan jag bloggade så jag nästan glömt bort lösenordet.
Egentigen har jag inget att skriva, bloggsuget ligger på noll.
På Tisdag till Torsdag kommer Daniels morbror med familj ner till oss. Skoj. Och nästa helg igen börjar Daniel jobba helg igen. Tjaaa vad ska jag skriva mer?

Vi ska när som helst sätta igång med renovering, annars blir jag knäpp. Hallen och det lilla sovrummet, sedan blir det det stora sovrummet ochså.
Ner med gamla tapeter, upp med NON WOWEN, ska bli spännande om vi klarar det. JAg ville ha laminatgolv men Daniel totalvägrar, det ska vara parkett!!  Jahapp. Man får väl ge sig då. Garderoben i lilla rummet ska bort, ventilation ska sågas till osv.

Daniel brukar bada Sudden nuförtiden för han gör det så mycket bättre än mig. Sudden har inte en endaste skrovla kvar när Daniel är klar. Han karvar med "Coat Kingen" i pälsen o lyckas fiska upp mängder med underull o lite sånt. SKÖNT att slippa detta faktiskt, min rygg är för svag för det.

Och det verkar som Suddens "skov" börjar avta. DEt vill säga, huden börjar bli lite stabilare.

Snart Augusti, inte klokt vad tiden går. Snart är det jul fyfan o sen tjolahopp är det typ  februari...shit vad det går undan asså!!!

Jag är så trött o slööö, så långsam....stressar inte på jobbet längre...inte som jag gjorde innan i alla fall. JAg värdesätter min egen hälsa mer..skönt. Man börjar ju bli gammal hahhahaaha.

Jag tänkte ta nårra foto innan idag men jag tööjjar inte fanemej. Hej då



Kommentarer
Postat av: Emma

King coaten är underbar =)

2009-07-30 @ 23:46:26
Postat av: Amme

hahahahahahaha, "snart e det jul o sen e det februari" asg du e för söt! hihi puss på

2009-07-31 @ 13:19:59
Postat av: Anonym

jag satt med o tänkte på det härmdagen... att det är för fan snart jul IGEN!!!!!!! hahah

2009-07-31 @ 19:40:54
Postat av: zarah

som vanligt glömmer man sitt namn... var jag som skrev det övre... ZARAH

2009-08-01 @ 11:14:18
Postat av: Amelie

Du hade inte fel för dig. Vi skulle på ett bröllop men det va i 2:a semesterperioden & i min förra jobbehelg så det gick ju aldrig. Tur det inte va några jättejättebekanta för det ösregnade ute oxå den lördagen

2009-08-06 @ 09:36:32
Postat av: Anonym

Med tanke på avsaknaden av inlägg så tippar jag på att du har lagt bloggeriet på hyllan :) Vad ska jag nu läsa? :(

2009-09-26 @ 10:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0