skönt att det inte bara är jag

Glor runt på all världens bloggar. Brukar läsa lite andra bloggar när jag är uttråkad, dvs allt från kändisbloggar till andra man länkar sig fram till. Då har man VERKLIGEN inget för sig. Något jag fastnade för ett tag var sjukdomsbloggar, tragiska människoöden med canser o skit. Men det har jag lagt av med, man blev sjuk själv för fan o var så rädd för att man själv slulle drabbas så det var inte sant. (Hypokondriker syndrom). Internet känns så litet ibland. Alla männskor runt om i svergie gnäller över värmen. Att det inte går att sova om nätterna osv, det kanske skulle åska rejält över hela sverige samtidigt så alla blev nöjda haha.

Eftersom jag skriver ytterligare en blogg på så kort tid, inser ni nog hur patetisk min dag sett ut hittills. JAg har tvättat två maskiner tvätt och diskat upp den lilla kladden disk där fanns. Funderar på att börja städa lite i badrummet.
Två timmar tills Daniel kommer hem. Vad som sker sen får vi väl se. Kanske det blir sill o potatis till middag, det hade varit det enklaste.

Det är faktiskt mycket behagligare både ute o inne idag. Och det ska visst regna hela nästa vecka men det brukar det ju altid göra på kristianstadsdagarna så varför bryta trenden i år. Jag njuter av min sista semestervecka oavsett väder faktiskt. Bara det inte tokregnar på torsdag då vi åker till Småland.
Nää nu hoppas jag att jag inte bloggar mer idag!!


                                                            


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker det är roligt när du har tråkigt, fler bloggar desto bättre ;) Jag ska till hundgården med skitarna, får se om de orkar springa något, hade blivit glad om de hade velat springa lite så man kan bli av med lite överskottsenergi, det samlar Lizzan på sig snabbt :) Håller tummarna på att terrierna är där, då blir Max riktigt trött.. Sen måste jag träna oxo, 3 veckor till utställning.. BAAH!

2009-07-04 @ 17:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0