Besök

JAg vaknade idag av att jag fick en lur i örat av Daniel. (Jag kan inte sova om nätterna på grund av värmen, den gör mig galen. Därför somnar jag först vid fyra om morgnarna)...men i alla fall, det var Emma som undrade om de kunde komma och självklart kunde de det. Mycket prat o solande och så hann jag bjuda på lite midda ochså innan de fick ta bussen hem. Tiden fler i väg när man snackar så vips var det dags för dem att resa hem.
Här kommer lite  bilder. Blogginlägget är lamt som vanligt men jag ORKAR inte blogga..hehe Varför gär jag det då? JAg vet inte...JAg älskar sommaren..men lite svalare på nätterna om jag för be asså....
Här kommer bilder i alla fall på dagens trevliga besök!!
                    

                                
                  

                                    







Min dator vill inte riktigt längre nu så det är bäst jag postar detta innan allt går åt fanders, fler bilder kommer...

Kommentarer
Postat av: mia

fyfan vad det såg gött ut på bilderna haha, och jag som säger att jag aldrig ska bada i den tingesten haha

2009-06-26 @ 19:37:16
Postat av: Emma

Finfina bilder :D

2009-06-26 @ 19:43:26
Postat av: zarah

håller fulständigt med... GÅR INTE ATT SOVA PÅ NÄTTERNA... så jäääävra varmt..... Äckligt är det. Fina bilder

2009-06-26 @ 21:51:21
Postat av: Amme

Va fina bilder! Ni verkar ha haft en mysig dag =))

2009-06-26 @ 23:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0