havet

Idag hämtade Daniel Emma,Conny o barnen..sen stack vi till Yngsjö. Emma o jag åkte i "min" bil. Trevlans hehe. Svalt och skönt var det, underbart. 

                              

         kevin är alltid lika glad och skrattade konstant när han tittade på mig, jag måste se hur rolig ut som helst, haha
                             

                  Här hämtar Conny lite tång som han skulle kasta på Emma...

Lite bilder togs av mig o de flesta blev oanständiga och inte lämpliga för att visas offentligt.Hehe

Efter stranden vandrade vi runt lite i åhus för att äta. Men restaurangerna hade inte öppet just då, så det blev till slut Milano. Gick kanonbra ju. Var nog lite barnvänligare ochså än vad det hade varit på Åmunds tex. Alla tog pizza utom jag, jag tog kebab tallrik. Sen stack jag hemåt. O Daniel skjutsade hem resten av folket.

Nu är man då hemma (of course) i det stekheta huset och den stekheta trädgården igen, usch. JAg tror jag lägger mig i komposten som Sudden brukar göra. När vi kom hem låg en check från telia. Beloppet stämde inte på senaste fakturan o inte förra heller. SÅ att jag betalat två ggr av misstag kan det inte varit. Om det handlar im incidenten sedan blixtnedslaget vet jag inte. Ska ringa dom igen i morgon o höra. Killen som svarade i kväll hade inte befogenheter till att kolla det. Undras vad han då har befogenheter till då?

                  Tack för idag E,C och barnena

Kommentarer
Postat av: Emma

Jättefina bilder!! Tack för igår,det var mycket trevligt :)

2009-06-30 @ 08:50:16
Postat av: zarah

sitter vid tess data och hittade där din bilddagbok.... Där är det vinter,,,, kallt och skönt hahahahhahahahahahahahaha

2009-07-01 @ 11:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0