ONLINE!

Är det verkligen sant, är jag online? Blixten slog ner på midsommar och brände router, dator, modem, ALLT. Men tur att inte huset brann ner i alla fall, tur man har jordfelsbrytare. Tror inte internet är här för att stanna riktigt än. Det kommer och går. Eller så är de klara nu helt enkelt. Ser inga teliagubbar här ute längre. Daniel är i väg med den stora datorn som ska undersökas/lagas. Kanske vi får ut något på försäkringen. Tur att hård diskarna med alla foton klarade sig i alla fall. JAg saknar att titta på tv så in i helvete. Hyra film har det blitt. Och en kväll var vi uttråkade så stackars Sudden blev drabbad. Vi lärde han "rulla runt". Han har kunnat det för lääääänge sedan så det satt nog långt bak. Han rullar inte runt på ett snyggt sätt precis men han kan det i alla fall. Njja i bland får man tjata lite extra.
Nä nu ska jag göra lite nytta.

Kommentarer
Postat av: zarah

ojdå.. jag troddee ni var ute och reste hahahahah... Ja tur det inte hela huset tog skada:)

2009-06-24 @ 15:08:15
Postat av: Amelie

Skööönt att du e BACK igen gumman hehe. Vi hörs imorgoneftermiddag via mess. ;)

Pussen

2009-06-24 @ 18:45:02
Postat av: Emam

Haha jag trodde oxo dem var ute och reste :-)

2009-06-25 @ 09:01:39
Postat av: Emma

Äsch inget att bry sig om, jävla omogenheter att man inte ens pallar glo åt människans håll, tacka gud för att det inte är någon jag kommer att sakna!

2009-06-25 @ 14:42:28
Postat av: Emma

You know how i mean, i tell you to night =)

Det lät fräsigare på engelska ;)

2009-06-25 @ 14:43:16
Postat av: Mia

Ok Emma!

Its more Dramatic in English LOL

2009-06-25 @ 17:41:28
Postat av: Amelie

haha ja, du skulle sett oss med vindskyddet hahahaha.

Nu e det dags för uppdatering hörru, man vet aldrig när blixten slår ner igen :P

2009-06-26 @ 17:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0