To hot

Idag har jag försökt inse att det är skönt med sol och hetta. HAr solat kanske högst tjugo minuter. Men jag fick minsann lite färg på den korta stunden. Tillåter vädret ska jag locka med Daniel till stranden i morgon. Är ju alltid lättare o sola där när man kännder de svala brisarna från havet. Snart kommer Daniel hem o jag har stekt lite korv vi ska ha till hans hemmalagade potatis sallad. Hej då 

                                                  
                                               Ser inte speciellt avslappnad ut haha. Tur man slipper solexemen i år i alla fall

Kommentarer
Postat av: Amelie

hihi va söt du e. Men kör till stranden ist, det e ju hur skönt som helst där. Känns ju nästan som en gryta inne i stan i denna hettan, ännu värre i trädgårdarna el balkongen. Gå o bada me dig hihi.

2009-06-28 @ 21:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0