barbekoo

Där hamnade vi. Vi beställde in pilgrims mussla till för rätt, hahahaha. SPECIELL smak, relativt ok, men inget vi beställer in igen. vi var bara tvugna att testa.
Sen tog vi spare ribs med stoooooora pommes frites, en skål var med sallad, vitlöks o örtsmör,vitlökssås, o en annan sås jag ej kommer ihåg vad den heter. Fyfan va gott de va!! Haha.
Många ha rekomenderat resturangen men många har även sagt att man inte blir mätt, men det kan jag intyga att man blir.
Daniel sa på skoj: " de har väl hört ryktet, därför man får ett glas vatten, det första man får så man får lite mättnadskänsla av det det".
Men helt ok, dit ska vi gå fler gånger. Därefter handlade vi på maxi och vilken skillnad det blir när man nyss ätit. Det blev inte så mycket onödigt, inget godis alls blev det tror jag....jo lite ben & jerry men va fan........

JAg är så trött så jag känner mig förlamad i ansiktet o nacken. Förresten, läser ni om en bil olycka senare ikväll kan jag nästan ana vem det är. En kille i BMW körde otroligt sakta o när vi körde om, körde han in på en annan uppfart lite högre upp och då såg jag att han nickade till HELA tiden. VARFÖR STANNAR MAN INTE DÅ?????????????
Men men..

                                                 
                             O så en bild på pöjkevovven, som fastnade med huvudet i maxi tygkassens handtag eftersom han stack ner hela huvet för att letta göttis. Bus vovve.

Kommentarer
Postat av: zarah

hahahah sudden då lol

2009-05-26 @ 10:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0