Gomorron

Ännu en underbar dag haha. En delad tur framför sig. Man har hunnit lämna av mannen på sitt jobb, köra inom kyrkogården för att se hur där såg ut och sen tänkte jag, nä min själ jag kör hem en stund igen. Klockan var ju bara sex. Så jag tog en kopp kaffe till, kaffet hade inte hunnit kallna. Släppte ut Sudden så han fick kissa igen.
Kl 13 hämtar jag syster med fågel.
Och det slog mig nu, hur ska Daniel komma hem 18? Hmm, ett sur äpple att bita i..det löser sig kanske på något sätt.

Hoppas det blir lugnt på jobbet idag och allt flyter på bra.
Ska bli kul o träffa Lottas fågel, undras vad hon döpt den till. Kondrad kanske? haha.
                  
                                                                            



Kommentarer
Postat av: Anonym

heheh... ja undras vad den heter,,,kul att hon har något sällskap där hemma haha

2009-05-23 @ 11:55:06
Postat av: zarash

jag som skrev

2009-05-23 @ 11:56:10
Postat av: Emma

Hej hej, 1a Juli ska vi sluta röka - Häng på :) Kram

2009-05-23 @ 12:30:17
URL: http://quazta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0