Jag borde skämmas!

Här har man lullat omkring hela dagen utan att göra ett skit. Tvättar en liten maskin har jag gjort, men det sköter sig så gott som själv.
Och så började jag leka med system kameran ochså, där finns så många inställningar som jag bara måste prova och se hur det blir. HAr snackat lite med Annie på telefon om vi kanske skulle ut på pick nick nästa helg. Försökt få tag i syrran utan resultat ochså. Ska höra om hon fortfarande vill hit i morgon fast hon blivit med fågel. Fåglen kan ju följa med om inget annat, men den blir kanske för stressad av det, jag vet inte. När jag hade Pelle min undulat följde han alltid med oss till Göteborg haha, det funkade bra. (på den tiden var jag liten o oskyldig.)

HAr fått svar idag på mina sista blodprover och dom är hur bra som helst, jag är superlycklig över det, men hur kan det bara svänga så ? Till och med mina hormoner förutom ägglossningen var skitbra. :) Jaja jag är glad över det i alla fall.
Bjuder på mina tönt bilder. Några tagna i förrgår ochså då Sudden tigger helt odrägligt. Fyfan vilken dubbelhaka jag har!!!

                                  
                                  

                                               Och så dagens kladd med kameran.....
          

                                 

                     NÄ nu får det bli andra bullar av. Får väl göra nån nytta när man är ensam henna en fredagkväll.




Kommentarer
Postat av: Amelie

Hihi roligt när du lägger ut massa bilder!

Ibland behöver man sånna dagar då man inte uträttar ett skit. =)

Hoppas det går bra på jobb.

Pusss

2009-05-23 @ 18:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0