Jaha

Då var det dags...annan bil. Vår bil har ny startmotor så nu startar den innan man knappt hunnit vrida om nycklen. Men hade den bara kunnat sluta upp med de andra dumheterna ochså....och balkarna är ju rost skadade så jag måste ge mig. Vi diskuterade om vi kunde behålla Huyndaien ochså en tid..och då blir det väl jag som kör den då haha.
På väg till Daniels jobb i morse bröts strömmen så vi fick joxa lite med nycklen så den kom igång igen. Det är väl så oförklarliga olyckor sker. Ratt låset går i o för sig inte in men tänk om den gör det.
Daniel har en annan bättre begagnad saab på gång. En boombastik bil som jag uttrycker mig. Större, bredare, turbo.
JAg tror ju alltid att jag kör en buss när jag ska parkera o köra genom koner o sånt. Men nu kan jag ju hyndan, vet precis var jag har den...jaja .
Jag hinner nog glo på den lite idag, vår "nya" bil. För det blir väl så.
Visst är det en frihet med bil o körkort...men det är dyrt som fan även när du har körkortet och bilen.
Kommer ihåg min speciella bil lärare när jag råkade nämna att körkortet var dyrt. KÖRKORTET???? Vänta du tills du är bilägare, då snackar vi DYRT.

Hoppas väderleken vänder nu...nu räcker det med regn o blåst. Ska jobba 7-13 idag. Göra lite ärenden och sen ska vi fira Annie 18.  Förmodligen får snart ännu fler vänner i Rinkaby. Alla lockas hit. (känns det som).
Men det är ju en trevlig by, lagom nära o lagom bort ifrån.

Sudden ville inte ut i gräset i morse. Han totalvägrade. HAn tänkte först pissa mot husväggen men då hann jag säga till han. Men en stackars blomma i rabatten fick hans morronpiss, sen skulle han in med en gång igen. Att bli blöt om tassarna är livsfarligt.

Vi har mycket planerat nästa vecka, hoppas det blir ett köksbord ochså då. 

                                                                


Kommentarer
Postat av: zarah

åå... Jag har aldrig diggat sasb MEN denna sorten som ni nu ska ha gillar jag som attans... En sådan bil man tänker: EN SÅDAN SKA JA HA NÄR JAG FÅR KÖRKORTET hahahahah



ÄSnyggt snyggt o så sköna att åka i sen då hahah GREAT

2009-05-30 @ 09:35:55
Postat av: conny

Fin bil men ......köp 7.40 istället hahahaha ;)

2009-05-30 @ 10:01:46
Postat av: PoMpE

740... är för mig en bil som ska vara på skroten sen är lika formlös som ett mjölkpaket, men antingen tycker man om volvo eller saab... men om man vill ha något som rör på sig och ser snygg ut så ska man helt klart skaffa saab tycker jag :)

2009-05-30 @ 15:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0