Jättetrött

Borde vara förbjudet att jobba måndag 7-16 efter helgen.
Igår skjutsade jag hem Lotta och äntligen fick jag se hennes nymfkakadua Jacko. Va söt h*n var ! Inte speciellt skygg heller fast den är en liten unge. Lotta verkar verkligen vara glad över sällskapet och kommer nog ta hand om den exemplariskt. Conny tyckte vi var konstiga som satt vid buren och pratade med den, haha, men det är ju just det en sån fågel behöver.  Den verkade tycka kom det, den vankade oroligt på bottnen men slutade och lyssnade när vi pratade med den. Den har dålig balans eftersom stjärtfjädrarna ej är utvuxna. Lotta snackar nog mycket med Jacko misstäker jag. 

                                                    

Dålig bild eftersom jag tagit den med min mobil. Kunde inte stå där med systemkameran, hade skrämt skiten ur fåglen då.

Daniel ska bjuda på resturang ikväll :). Daniel sstack precis  över till kompisarna över gatan o lämna lite verktyg, de har ochså fått borra till trädgården nu. Och snart ska jag bada Sudden. JAg har slarvat som fan med det o det syns. Han får skorpor lite här o där om jag väntar förlänge med baden. Men när jag massserat dessa skorpor med löddret kan man duscha av flagorna. (Det låter dom hunden är en mjällkaka kanske).

Och i morgon måste vi storhandla..suck. Skulle bara vilja slappa rakt igenom i morgon. HAr ingen energi och tydligen finns det ingen kroppslig föklaring till detta konstiga tillstånd jag hamnar i , iblnad. Slowmotion mode eller autopilot, haha.

Kommentarer
Postat av: Amelie

Mysigt med restaurangbesök. Var ska ni äta? =))

Puss

2009-05-25 @ 21:54:31
Postat av: lotta

ja min illa jacki kan säga vad jag vill ha ha han går närmare min hand nu o älskar att man pratar alltid bra för det behöver jag nästa gång får han följa med till rinkaby skönt för er att komma ut lite ni jobbar ju alltid ni ser inte varandra så mycket hoppas det smakade gott

2009-06-03 @ 00:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0