Lördag, dagen nyss börjat :)

Lite tråkigt väder idag, men det kanske vänder senare. Något jag måste skriva, som ni kanske tycker är ointressant är, följande. Skulle rengöra Suddens öron, har inte gjort detta på 2 dagar. Förbereder sex st kompresser fuktade i öronrens.
WOW!! Vad dom är fina nu!! Dom är helt normala. Öronlappen är sval, yttre örat är blekt hudfärgat. INGET var INGET vax.
Det räckte med två kompresser, torkade av lite, kom inget kladd på kompresserna alls!! Är jätteglad Jippi.
Man kan nu jämföra hans öron med vilken annan hund som helst.

JAg själv fick ett tråkigare besked hos doktorn igår. Något jag inte alls hade förväntat mig. Jag har en underfunktion i sköldkörtlen, så jag får börja äta medicin för detta (ochså).
De fick för sig att ta en helhetsbild på alla mina hormoner för att se hur allt stod till , för de misstänkte att nått var fel. Fick se resultatet och doktorn förklarade de olika värdena. Fan vad låga siffror alltså. Östrogenet är så gott som på noll.
Det gör mig lite deppig. Inte för att jaf är orolig för min hälsa men jag är så besviken på min kropp.

Jag har ju nämnt tidigare att jag är glad över att alla andra hormoner håller sig bra i kroppen. Det skulle jag väl aldrig ha sagt. Men life goes on.

                                                      
                                                       Muko verkar må bra i alla fall :)
                                         

Kommentarer
Postat av: Emma

Ojdå, det var ju tråkigt.. Härligt att Mukos öron är bra igen, hoppas dem håller sig någerlunda bra för honom nu. Ella ömsade hela skinnet på en gång, skit coolt.. Ett tecken på att hon mår bra =) Kram

2009-05-16 @ 12:28:14
Postat av: zarah

skönt att sudenn är bättre:=)

Hoppas det år bättre med det anda osse

2009-05-16 @ 12:32:14
Postat av: Anonym

Fan va roligt att höra(se) att han mår bättre !!!!! var på tiden.

2009-05-16 @ 19:43:27
Postat av: Anonym

det va jag som skrev det

2009-05-16 @ 19:43:41
Postat av: Anonym

Men varför kommer inte mitt namn med (det var jag madde)

2009-05-16 @ 19:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0