Måndag

Det var skönt att vara tillbaka på jobbet idag. Det var även så underbart o lyxigt att ha bilen! Man känner sig som en bortskämd prinsessa. Men jag vill inte ha bilen varje dag för Daniel ska ochså kunna uträtta ärenden under tiden jag jobbar tycker jag. Jag vet hur det känns att vara ledig men inte ha bilen, det är ett litet handikapp.

JAg blev riktigt rädd idag på jobbet. Efter middagsrasten satt vi o snackade lite o plötsligt för jag en sån jävulskt konstig yrsel. Men det gick ju över fort, kanske efter en eller två minuter haha. Men mina jobbarkompisar gav mig genast tusen tips o råd. Så trevligt att vi bryr oss om varandra :)

Doktor besök så även idag. Kändes mycket bra, kände mig glad när jag gick ut genom entrên. Jag förundras över hur 2 olika läkare kan resornera. Men jag tror nog jag lyssnar på doktorn jag hade idag...jag vet inte om han kör med någon psykologisk placeboeffekt på mig, men jag skiter i det just nu.
Min underfungernade sköldkörtel är i varjefall inte ett akut problem i nuläget. Men det lät akut förra veckan. Men idag ser jag mig som en normalt fungerande 32 åring.

Jag blev serverad en glass av min make när jag kom hem, sen lade jag mitt huvud på kudden i soffan sen var jag i drömmarnas land. Vaknade 19. Då hade Daniel hunnit vara istan o handlat, samt grillat kycklingfile med potatissallad.
JAg har bara latat mig resten av kvällen. Vattnat häcken trots att det regnat idag. De nyplanterade plantorna kräver mer vatten eftersom de inte rotat sig än.

                                                                            

Kommentarer
Postat av: Emma

Bilder på Tujahäcken önskas

2009-05-19 @ 12:23:15
Postat av: zarah

tjänna hoppas allt är bra

Jodå.... hade samma saker i det gamla akvariumet... så gick dem upp och solade hur lät som helst... fast ajg satt med näsan tryckt emot akvariumet hahahahahahahah... men nu.. NEEEEEE men ja... jag får sätta över dem i det andra ibland.... :) som när vi sak dammsuga tex.. för då får dem ju hjärtslag hahahahahahah

2009-05-19 @ 14:00:54
Postat av: Anonym

Hehe va bra att du gillar dina arbetskollegor haha. Ibland e dom bra o ha.



Jag tycker oxå vi litar på den läkaren du va hos sist. Man får hålla modet uppe, iaf så gott det går sålänge man anses va som du säger "en normalt fungerande 32åring:"



Kram

2009-05-19 @ 19:21:24
Postat av: Mona

Måste vara skönt o ha en sån man som du har...:)

2009-05-19 @ 20:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0