Matte är orolig över sin honungspingla

Ikväll fick Sudden sin sista omgång pencillindroppar i öronen och nu är jag orolig över att öronen ska försämras igen. Men jag ska ju även boka ett återbesök till veterinären och kan ju då be om råd om fortsatt profylaktisk behandling. OJ OJ OJ vad jag svängde mig med fina ord där LOL.

Snart slutar Daniel....om exakt 20 minuter. Och i morgon är vi båda 2 lediga. SKÖNT. JAg vill till växthuset men då behöver vi släp. Om jag fattat Daniel rätt är dragkroken ok för användning nu, hoppas jag har rätt.

Strö glor på melodifestivalen..fan va tråkigt.

Hade en skitskum dröm när jag tupplurade en timme i eftermiddags, drömde om en person jag då aldrig har i tankarna annars av naturliga skäl, därför fick jag lite rysningar när jag vaknade, men jag har kollat upp läget o allt är ok :S

Jag tror lite på sanndrömmar o annat runt det okulta så det här med drömmar kan vara lite spooky.
O ni har ingen aning om vad jag svammlar om va?? Nää just det....Adjö



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0