Mindre roligt arbete väntar

Idag ska vi köpa några tuja plantor, blir inte många men alltid en början och så hade jag tänkt mig att köpa några girlangspirea plantor till framsidan ochså eftersom det i nuläget inte finns buskar längst med hela staketet, det får ju vara lite enhetligt. De buskar jag köpte förra året var ju fel sort kom jag på men det får vara så.

Och så blir det väl så att vi får köpa en ny pump till vattnet ochså, suck. JAg kan inte själv kicka igång vattnet med den pumpen vi har idag eftersom backventilen är sönder. Och ska vi plantera buskar idag måste jag kunna sätta igång vattnet även när Daniel inte är hemma. Och en sådan pump går väl på 2000 spänn...men så är det, bara att se glad ut.

                                                            
                                         Tänk den dagen då häcken ser ut så här :)

                                                           
                                     Och så här ska spireahäcken se ut på framsidan så småningom ochså
                                     Idag är den nåååågot gles och förvuxen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0