Mitt förra inlägg

Saaben har vi blivit erbjudna att köpa av en arbetskompis, tio år gammal.
Det blev bara en slump att det just blev en saab. Jag gillar inte saab och inte volvo heller. Men denna är i mkt bra skick o har bra finesser. Priset kommer att styra mycket.
Jag ser en bil som ett fortskaffningsmedel, något vi måste ha. Det är ett stort TVÅNG detta inköp och det är inte alls kul haha. Men tyvärr är vår nuvarande bil alldeles för kass. En trafikfara. Den klarar nog inte nästa besiktning.

Vi kunde lika gärna sprungit på en bil av annat märke, men nu tycks det bli SAAB ...

Aldrig i livet att jag hade gått med på en ny bil, NOWAY . För mycket pengar, och dom sjunker i värde redan när du rullar ut den från bilaffären nästan. Och jag hade nog knappt vågat köra den, börjat gråta om en kråka skiter på lacken osv.

Som sagt,  vi vill ha något som förhoppningsvis rullar en tid framöver problemfritt. Jag tror visst denna bil är grön metallic, inte en färg jag hade valt om jag kunnat hahahahahaha.

Conny: 740? Hahahaha, den är för fyrkantig!!! Jag tyckde dom var sååå snygga när jag typ var 12....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0