positivt inlägg om Sudden

Mycket tjaffs, pengar, tjat och vemod...men nu är vi vid mål linjen vad gäller Suddens svacka.


För en månader sen...



Idag


Svårt att fotografera öron och bilderta talar kanske inte lika bra som jag vill. Foto nummer ett såg värre ut på riktigt o bild två ser bättre ut på riktigt.

Skitsamma. Jag samlade mod till mig som jag gör varje gång det är dags att rengöra öronen för man vet aldriv om det blivit bättre eller sämre, typ som ett tråkigt kinderägg. Men jag blev så paff idag, trodde jag drömde. Öronen har blivit så fina!! HAr låtit öronen vara sen i lördags. Och ska nu, när det gått så långt med behandlingen, låta öronen vara så mycket som möjligt. Inte hålla på att kladda o rengöra om det verkligen inte är nödvändigt.

Ja jag är glad i varje fall om än blogginlägget kan tyckas tråkigt för er. Hoppas jag nu lyckas hålla det bra. Måste faktiskt berömma mig själv lite. Det lönar sig att vara envis.




O så lite bilder på mina tulpan krukor o annat...


                               Daniel oljar in möblerna

Kommentarer
Postat av: zarah

aa vad kul detta här med sudden:) och så tjusigt ni har det:)

2009-05-04 @ 21:54:33
Postat av: zarah

kom min kommentar med????

2009-05-04 @ 21:55:11
Postat av: zarah

nu är här säkert tre st kommentarer från mig... men va fan de syns juinte hahahahahah... jjajajjaja

2009-05-04 @ 21:56:21
Postat av: Mia

haha tack Zarah för alla tre kommentarerna, roligt med att få lite kommentarer :)Även om två av dessa inte var meningen hahahaha

2009-05-04 @ 22:44:22
URL: http://suddensmatte.blogg.se/
Postat av: Amelie

Va fint ni har det! =))

Och gud va skönt att Sudden har reagerat positivt på dina behandlingar. Du e så duktig. Krama om

2009-05-05 @ 17:07:05
Postat av: Sandy

Hej alla Snyggingar!



Just nu har jag en fantastisk tävling i min blogg!



Var med och TÄVLA..



..om en plattång täckt med swarovski kristaller..



..till ett värde av 1995 kr.



Det är bara EN dagar kvar tills en vinnare dras så passa på.



För att komma till tävlingen klickar du bara på länken nedan!



SISTA CHANSEN NU! Lycka till!



--> http://www.sandracarlsson.blogspot.com/

2009-05-07 @ 19:39:32
URL: http://www.sandracarlsson.blogspot.com
Postat av: Anonym

Försökte dina bita av själva sladdarna till punpem och sånt? Inte för att våra gör det men man har ju tankar. vi har en av varje varkar det som en röding oh en guling

2009-05-07 @ 19:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0