Slappesöndag

Idag har vi för det mesta bara slappat och ätit lite mellan varven. Dock har jag ränt lite i trädgården för att flytta vattenspridare, skulle vilja haft en sån däringa tingest som rör sig själv på en utlagd slang, typ nån vattenspridar robot, dom verkar vara rätt coola. Skönt att ha en sådan så flyttar den sig själv sakta men säkert.
Dratt upp lite ogräs o klippt ner färdigblommade tulpaner. Är rätt glest i rabatten nu men har fått fröer av E o C samt väntar på en beställning.
HAr fått lite färg idag, fan vad solen tar. Måtte jag inte få kliande solexem nu men det verkar inte  så än så länge. Har lite svårt för att liggqa stilla i solen, låg i solstolen mest för att vila lite men det blir ju så klart solning helt automatiskt :). Som ni ser på bilderna nedan är jag inte speciellt förtjust i att ha solgass i plytet, dock gillade min syrra det bättre som ochså fått fin färg idag o trivsamma fräknar.

Skjutsade hem syrran och passade då på att gå in till hennes grannar som då är Emma o COnny. Snackade lite...klappade om hundarna lite, masserade lille MAx mage som hade hicka. Och så fick hem fröerna + att jag fick en söt grön porslinspadda av Lotta som passar in tillsammans med vår groda vi redan har i rabatten vid ytterdörren.

VI åt potatismos o grillad korv till middag, SUdden fick ochså, kladdade ner halva sig :) Bild nedan


Förutom då solen stack i ögonen var det skönt att vila lite till det trivsamma ljudet av vattenspridaren haha
Men jag låg väl max tio minuter...
   

                                     SUDDEN ÄTER POTATISMOS O KORV

Kommentarer
Postat av: Amelie

Haha åh va GÖTT det ser ut där ni ligger haha. =))

Nae du spamma inte när du skrev, men det e rätt najs det me faktiskt hahahha.

Ses imöra!

2009-05-10 @ 23:56:21
Postat av: zarah

göttans

2009-05-11 @ 09:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0