Söndagen 24 Maj

Lämnat Daniel på jobbet...ska snart hoppa in i duschen. Sudden är trött, han är lite sur över att han blivit väckt så tidigt. Men han har i alla fall fått tre skivor salami, (kortison o vitaminer inrullat, men det vet han inte om).
Han ligger här i skinnfotöljen o snarkar.

                                


I förrgår fick sudden fiskpinnar och makaroner. Tänkte att jag skulle lura i han lite sallad ochså, lite ruccula o avakado. Ruccula borde han ju gilla, han äter ju gräs? Men nädå...Här har vi fint sorterat ut allt grönt från skålen: 
                                                  

                                                                              

Jag tog några foto när jag väntade på Daniel o Lotta, när jag jobbat klart i går kväll.....

              

När Allögården hade loppmarknad igår slog de upp ett partytält. När allt är över lämnar de partytältet i denna röra, som ni ser på bilden hahaha. Undras om det är kvar idag, eller om det blåst iväg, eller om någon rent utav har flyttat in i det? Vi får se, inget är omöjligt på allögården.......Nä ska hoppa in i duschen nu...

Kommentarer
Postat av: Amme

Hahaha va söt Sudd e, han ser trött ut. Jag hade nog oxå sorterat bort ruccola-bladen om ja varit honom, man får ju inte va dum :P



Otroligt att dom lämna tältet kvar bara sådär. Skulle inte förvåna mig om U sov där, eller A hahahahah. Du fatttar nog vem ja menar ;)

2009-05-24 @ 10:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0