Söndags stress

Alltid samma visa varje söndag (då man inte jobbar). Stress över att en ny arbetsvecka börjar i morgon. Stress över läkarbesöket. Stress över att jag slappat för mycket, bara suttit o snackat och solat med syrran. Visserligen lukade vi framför staketet, vilket tog en timme. Och jag har ju faktiskt gett mina favoritväxter lite kommunalt. Den nya pumpen är ännu inte i kopplad. Skönt ska det bli när vi har ordnat en strömbrytare så man inte behöver gå in i garaget för att sätta på vattnet sen. Gillar inte garage porten, känns som att den ska rasa samman varje gång man sliter upp den. Fyfan o få ett sånt tungt åbäke över sig, det är nog inget man viftar bort. Satt på en maskin tvätt, lagt lite färs på tidning. Syrran har sprungit runt o letat eftr sin hörapparat och har du hittat den, sitter i soffan o äter en banan hahahaha. Kanske det kommer bilder sen....har inte pallat. Men ska kanske ta fram den innan det mörknar. Jag kan ju ta ett foto på min nylukade framsida för det tror jag SÄKERT NI ÄR INTRESSERADE AV hahahaha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag stressar alltid på Söndag och på Torsdagen, Söndagen måste jag passa på att tvätta och fixa och dona innan Connys jobb sätter igång och Torsdagen likadant innan mitt jobb sätter igång.. Jobbigt detdära.

2009-05-17 @ 22:00:12
Postat av: Anonym

Förstår hur du tänker att stress stress stress... Men jag vet själv hur svårt det är att tänka såhär men "man måste få lite slappedag och ta hand om sig själv" kram

2009-05-18 @ 06:36:06
URL: http://mommy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0