Torsdag 14 Maj

Tagit det allmänt lugnt idag, haft magont från och till, illamående mellan varven. Vilade medans Daniel stack iväg och handlade.
På kvällen dök Martin upp med sina 2 hundar Olga och Donna. Vi grillade lite korv och tog lite foton på hundarna.

                                                                                                                                                 
                                     
                                                                                           DONNA
                                
                                                                                             OLGA

Senare tog vi en lååång promenad, vi var ute en bra stund. Kändes faktiskt bättre imagen när jag gick så mycket.
Vi gjorde ett litet misstag på vägen hem, vi fick ett litet sammanträdde med trettio kor...och Sudden och Donna beslutade sig för att göra vars en koskit inpackning. Men vi är klokare till nästa gång.

                                                    
    
          
    


            


Kommentarer
Postat av: zarah

tjusiga vovvsingar........ :)

2009-05-15 @ 10:35:07
Postat av: Amme

Haha va mysiga dom ser ut.

Du är en riktig hundmänniska gumman. Tar han om dom så fint på alla tänkbara vis. Sudd har det så bra hos dig.

Inte bara massa "pretty pictures for the gallery" haha du fattar va jag menar.

Nu svamlar jag igen här. Jag e oxå sjuk idag, fick migrän inatt & sjuka mig kl 8 imorse för kvällen ikväll. Sen sov jag till kvart över 12. Fortf sugerseg i huvvet, men så e det jö. Jaja nu svamlar jag här igen. Krya på dig. Puss i pannan

2009-05-15 @ 12:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0